Ang önskningar till Kapitel 50...

Tack till alla ni som kommit med förslag till The Kapitel 50. Dock måste jag säga att när jag menade önskingar, så menade jag inte önskningar om hur historien ska arta sig.
Allt som ska hända (i alla de viktigaste sakerna) är redan bestämt och hugget i sten.
När jag ville att ni skulle önska hur det skulle vara menade jag hur kapitlet skulle vara skrivet, inte vad som ska hända.
Beklagar detta missförstånd och känner mig lite taskig när jag inte uppfyller era önskingar.
Förlåt.

Kommentarer
Postat av: Frida

Kanske ur Tylers synvinkel? :)

Älskar hur du skriver och berättelsen! :)



svar. Tack så mycket, tror nog att dansarna också tackar! :D



ah tack! :D Jodå, det lär vi se! :D

2011-07-03 @ 01:05:17
URL: http://goodbyebluebird.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Svar: Tog det från en tjej, länkade henne.. Men har raderat alla inlägg. Så jag kommer inte ihåg? Vad det något speciellt eller? :)

2011-07-03 @ 15:14:58
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0