Sv till Karro

Karro :) om Varannan dag:
Kan du inte börja skriva på någon annan novell när sun beach är slut? :)

Sv: Jag kommer att skriva vidare på noveller på den här bloggen, och kanske även någon gång på bloggendarjaglaggeruppminbok.blogg.se.
Men de novellerna kommer inte att uppdateras lika mycket som den här. Jag vill ta det lugnt när jag är klar med Sun Beach, inte känna att "nej, men nu måste jag skriva ett kapitel och lägga upp det, jag är ju efter i uppdateringen..." Jag vill skriva lite på mer serigösa saker, alltså berättelser som jag vill få tryckta.
Dessutom är Sun Beach inte den sortens berättelse jag vanligtvis skriver. Jag skrev den här mest som en kul grej, eftersom jag aldrig skrivit i den här schangern förr. Egenligten är min schanger fantasy.
Okej, nu blev svaret onödigt långt och utvecklat. Helt enkelt: Vi får se. Inte direkt efter, iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0