Svar till Nilla

Nilla om Tyler berättar: Kapitel 96- Det värsta jag varit med om:
Blir lite förvånad över hur svag tyler är... han är en kille, håll dig stark lite! också tänker han på det värsta också: att hon ska dö! ja, han var ju på bra tankar.
Tänkt på att inte upprepa ord för mycket som tex vackra Alex... vi hörde tillräckligt av det på detta kapitel för liksom varje mening innehöll "vackra alex" vi vet att hon är vacker så det räcker med att du skriver det en gång. vi förstår.
Så tänk på att inte upprepa för mycket och det innehöll lite fel sorterade meningar så läs kapitlet innan du publicerar det. Jahapp där gav jag dig lite kritik, hoppas du inte tog det som negativt.
Sv: Jo, egentligen brukar inte Tyler bryta ihop så. Men nu när det gällde Alex, tjejen han är helt galen i, så är det ett undantag. Men man måste väl inte vara stark bara för att man är kille?
Och det blev nog en del upprepningar där om vackra (ooops) Jag tjatar på andra att inte upprepa, också gör jag det själv. Duktigt av mig...
Men jag brukar bara läsa igenom kapitlet en gång, eftersom jag är rätt lat och bara vill publicera det. Några gånger till vore nog inte helt fel.
Tack för din kommentar och kritik :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0