Sv: till Nilla

Nilla om Alexs Daewoo:
Okej tjejen jag vill verkligen inte göra dig upptrörd eller något liknande men jag kritiserar bara.
För det första tycker jag att Sun Beach är allmänt tråkig. Inget illa menat. Men förut så var den ännu tråkigare alltså innan Alex var med på bilolyckan. Tyckte att den var bra efteråt när Alex vart lite arg och så vidare men just nu är den på samma väg som förut. Riktigt tråkigt. Alltså det är samma visa hela tiden: De går till skolan, Tyler och Alex pluggar, Adam och Tanya kysser varandra typ och allt det där. Det var riktigt bra gjort att Chris och Alex är vänner nu. Men tycker att berättelsen tyvärr är tråkig. Varje dag kommer ett nytt kapitel och det känns som om jag förväntar mig något stort hela tiden fast svaret är jämt: NEJ. Och jag vill verkligen inte sluta läsa Sun beach.
Hursomhelst jag kritiserade bara hoppas du inte tog illa upp. Hoppas du tål kritik. Ett svar skulle heller inte sitta fel för den delen.'

Sv: Jag ger själv kritik till många (och får ibland skit för det) så jag blir inte arg på dig.
Jag förstår att du tycker det är tråkigt. Jag är en såndär som oftast tar det långsamt när jag skriver, så därför kan det bli lite utdraget och tröttsamt. Förlåt för det. Det finns bara så många smådetaljer som jag vill ha med.
Jag kan avslöja ett en stor grej (jag tycker det i alla fall) snart kommer att hända. Och efter det ska jag se till att berättelsen håller ett lite högre tempo.
Tack för att du ändå håller kvar! Jag ska bättra mig, med mer händelser och så.



Kommentarer
Postat av: L

Jag tycker inte alls din novell är tråkig, i många andra noveller går det i hyperfart och är alldeles för mycket händelser hela tiden. Din novell skildrar det vardagliga tonårslivet bra, det händer inte alltid saker som är spännande. Jag älskar i alla fall din novell ovh kikar in flera gånger om dagen.

Fortsätt i din egen takt så blir din novell toppen.

2011-07-29 @ 23:23:12
Postat av: Frida

Enligt mig är denna berättelse inte tråkig, det händer något nytt i varje del! :)



sv. tack så mycket :) Den kommentaren glädjer mig! :)

2011-07-30 @ 01:56:23
URL: http://goodbyebluebird.blogg.se/
Postat av: Naima

Jag tycker personligen inte att novellen är tråkig. Jag brukar helst föredra noveller där det går långsamt och där realistiska grejer händer efter att läsa många Fantasy böcker. Själv är man inte direkt bra på att skriva realistiska grejer, skriver lite Fantasy då och då bortsett från TGS. Så för mig brukar det vara rätt bekvämt att läsa Sun Beach efter att ha läst någon Fantasy bok eller så :)

2011-07-30 @ 02:08:47
URL: http://thegoldenstates.blogg.se/
Postat av: mahtab

jag tycker inte alls att kapitlerna är tråkiga!!

jag tycker det är bra att man lär känna kataktärerna ordentligt innan det händer något!<3



kram

2011-07-30 @ 17:33:31
URL: http://matiib.blogg.se/
Postat av: mahtab

karaktärerna*

2011-07-30 @ 17:33:50
URL: http://matiib.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0