I fortsättningen....

Som vissa av er kanske redan märkt så har jag slutat svara på alla kommentarer. Och så kommer det att forstätta vara nu. Förr svarade jag på alla kommentarer, men det blev jobbigt. Så om jag inte har något bättre svar än Tack :) så kommer jag inte att svara.
.
MEN TACK SÅ JÄTTEMKT FÖR ALLA KOMMENTARER JAG FÅTT :) NI ÄR UNDERBARA! VAR INTE RÄDDA FÖR ATT KRISTERA OCH TYCKA TILL OM FORTSÄTTNINGEN :)
.
Med vänliga hälsningar tjejen som skriver den här berättelsen och råkar heta Olivia

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Förlåt mig också :p alltså kommenterade i början men slutat med det för det blir bara samma saker hela riden "bra, fortsätt så " osv, så jätte bra fortsätt såhär så klämmer jag in någon kommentar då och då:)

2011-05-10 @ 21:22:01
URL: http://meplusmyself.blogg.se/personlig
Postat av: Jessica

Svar: Haha ja matkriget tyckte många om! vi ska tänka på det dära med substantiv, vi brukar jämt läsa Sunlight and moonbeam innan vi publicerar den men vi måste ha missat det dära med Jeepen egentligen skulle det nog stå bilen men ja det vart som det vart!

Kapitel 4 kommer inom kort!

2011-05-11 @ 09:24:54
URL: http://thevampireobsession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0