Sv: Till Nora

Noras kommentar:
Jag tycker att det borde hända någonting det känns bara som om allting går jätte jätte segt kan inte någonting chockerande hända som ex Chris kysser Alex eller någonting för det blir jätte tråkigt om varje kapitel inte händer någonting på. Ta inte illa upp jag gillade din berättelse till några kapitel m en sedan vart det jätte tråkigt för det känns som om i varje kapitel händer ingenting.
Hoppas du inte vart sur:)

Mitt svar:
Lugnt, jag vart inte sur. Jag förstår dig, det händer väldigt lite just nu. Jag har hela berättelsen planerad för mig, och det ska hända dramatiska grejer. Men innan det drar igång ville jag att karaktärerna skulle hinna lära känna varandra först. Fast jag kan väl komma på något nytt som kan få hända mitt i allt "lära-känna-stadiet."  Sen tycker jag om att skriva berättelse utförligt, men jag kan skynda på saker och ting lite grann, hoppa över saker som ändå inte är intressant. Jag ska skynda mig fram genom händelserna. Ha tålamod :) Ge mig två kap till, så ska jag se till att det ska i alla fall hända någonting.
Hoppas mitt svar duger :) Och tack för din kommentar! Kritik äger XD

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker den är bra som den är, skynda inte på för mycket.

2011-05-24 @ 21:04:35
Postat av: Anonym

Jag tycker också att den är bra som den är, andra som skriver kan göra så att allt händer på en gång, och det blir bara jobbigt. Jag tycker iaf inte att det är tråkigt :) det är som att läsa en vanlig bra bok.

2011-05-29 @ 21:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0