En ny novell!

Hejsan alla som läser detta!
Ville informera om att jag har börjat fundera på en ny novell. Typ som Sunbeach, fast ny handling. Men samma tema. Ingen fantasy, bara en amrikanskt tonårsliv.
.
Jag har klurat på en handling, som involverar fler än en person som berättar. Och jag kom fram till ett syskonpar!
En syster och en bror. Systern är självständing, cool och älskar hårdrock. Brodern är enstöring, deppig och inte helt laglig. De flyttar med sin mamma någonstans och börjat en nytt liv med nya vänner och romanser.
Låter det bra?
.
Och nu ger jag er chansen att påverka! Vilka karaktärer vill ni ha i den här novellen? En bitch, en populär kille/tjej, en nörd, en jobbig förälder...? Kom igen, var inte blyg! Önska på!
.
Och som upplysning, denna novell lär dröja. Jag tänkte att jag fortsätter fokusera på mina fantasyböcker och detta är bara något kul vid sidan om. Så vänta er inte att den kommer direkt.
.
Glöm inte att önska!

20090715035421_large

Kommentarer
Postat av: Karro

skulle va as roligt med en till novell !



jag tycker typ att en av karaktärerna ska va en bitch och så ska det finnas en jobbig förälder som ska lägga sig i allt och alla :))



svar på din kommentar: vi kollade på ''shark night'' :)

2012-02-18 @ 21:12:42
URL: http://bluehairbrush.blogspot.com
Postat av: Anna

Jippi en ny novell!



Jobbiga föräldrar är bra att ha med, bitchen.... Lite av allt , är alltid bra! Att få drama och spänning!

2012-02-18 @ 22:55:33
Postat av: sabbe

det låter awesome :)

jag tkr du ska skriva lite kärlek :) hihi de e skoj o läsa hehe

2012-02-19 @ 01:52:41
URL: http://sabiinaeklund.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag tycker det låter super bra!! :D



Det borde finnas någon av varje sort :)

2012-02-19 @ 19:11:14
Postat av: Mahtab

Åhh vad kul att du ska börja skriva en ny novell!

Vilken blogg kommer du lägga upp den berättelsen på?



Jag tycker att det skulle vara jätte kul om det kunde finnas med någon snäll person, en sån alla vill ha som bästa vän. Nästan som Alice i twilight? Och så skulle det vara kul med en kille/tjej som alla förväntar sig något extra från, typ att den personen tycker det är jobbigt att den alltid måste försöka visa sig bäst på allting eftersom att alla ser upp till den.



Kramar

2012-03-03 @ 06:13:42
URL: http://matiib.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0